środa, 24 października 2012

Kapusta włoska z wody



Składniki ;

  • dowolnej wielkości główka włoskiej kapusty, ale wystarczy taka około 40 -50 dag
  • masło ,
  • bułka tarta , sól , cukier
Przygotowanie ;
  1. Kapustę obrać ze zwiędłych liści , umyć i przekroić na pół
  2. Do garnuszka wlać wodę, posolić oraz wsypać płaską łyżeczkę cukru
  3. Gdy zacznie wrzeć , włożyć przekrojoną kapustę do garnka z wrzątkiem
  4. Gotować do lekkiej miękkości
  5. Podawać polane masłem z bułką tartą
  6. Jeśli nam zasmakuje , ugotujmy sobie drugą połowę, może być samodzielnym daniem :)


13 komentarzy:

  1. mniammmmm
    podana z bułeczką
    pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzeba spróbowac zrobić, super smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie próbowałam, ale na pewno spróbuję!
    Świetne przepisy- proste potrawy, czyli takie jak lubię, bo przecież w gotowaniu nie chodzi o to by spędzać całe dni i noce w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam:) pyszności, nawet występuje w poście. Z tym, że ja pokroiłam kapustę "w kostkę":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.Zajrzałam...A ta kapusta jest super prosta , a naprawdę smaczna:) pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...