środa, 9 października 2013

Kurczak w carry



    Składniki:
    dla jednej osoby:
  • mały filet z kurczaka 
  • papryka żółta
  • cebula 
  • czosnek 4 ząbki
  • sól, pieprz, olej
  • imbir świeży, carry



Przygotowanie:
  1. Umyty filet pokroić na kawałki, zamarynować w oleju i carry (płaska łyżeczka na 3- 4 łyżki oleju)
  2. Na rozgrzanym oleju przesmażyć czosnek, cebulę, dołożyć mięso -smażyć 
  3. Gdy mięso będzie prawie miękkie dodać około 1.5 cm świeżego, pokrojonego imbiru oraz małą, żółtą, pokrojoną paprykę 
  4. Doprawić do smaku solą i pieprzem.
To propozycja mojej Córki, obiad studencki - super szybki i smaczny :)





16 komentarzy:

  1. bardzo lubie dodatek papryki do curry:) świetnie wzbogaca smak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kurczaka z curry i też często robię:) pychaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nemi- ja też lubię takie proste jedzonko:)
      Antenka- racja!
      Karmel- to wiesz o czym jest ten post...

      Usuń
  3. Córka wie co dobre, a do tego sie nie narobić:) Pozdrawiam i zapraszam jak będziesz w moich okolicach, szarlotkę się zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O akurat mam w domu imbir więc chyba z kilka dni wypróbuję tę opcje, studenckie obiady górą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulo- dziękuję!
      Złotowłosa-polecam, bo to proste i szybkie jedzonko:)
      Kobiety w sieci-niedziela blisko, polecam wypróbować:)

      Usuń
  5. O, i chyba na niedzielę zrobię, wszystko w domu jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, podoba mi się, taki kurczak jest super alternatywą dla zwykłego gotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko i łatwo, ale oryginalnie, świetny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  8. curry i imbir pasują idealnie do jesieni, wczoraj robiłam krem dyniowy głównie z tymi dwoma przyprawami, teraz zamarzył mi się Twój kurczak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. curry - moja ulubiona przyprawa, kurczak - ulubione mięso, warzywa kocham, a więc obiad idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślinka mi cieknie na widok tych smakołyków. Mniam..........
    dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne przepisy na pewno skorzystam a ty czasem zapraszam do mnie http://zaczytanaromantyczka.blog.pl/ Tam także znajdują się różne przepisy, a niebawem recenzja książki kulinarnej Pyszne 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z racji braku dostępności curry, użyłem w zamian przyprawę do kurczaka. Też pyszne. Dzięki za prosty przepis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...