niedziela, 27 listopada 2016

Sałatka z czerwonym winogronem i kurczakiem


Składniki :

  • ok. 2 szklanek czerwonego umytego winogrona
  •  pojedyncza pierś z kurczaka
  • garść orzechów włoskich
  • majonez


Przygotowanie :
  1. Winogron pokroić na połówki i wyjąć pestki
  2. Mięso umyć, pokroic w drobną kostkę, posypać przyprawą gyros i usmażyć na oleju, osączyć z tłuszczu
  3. Orzechy pokruszyć
  4. Wszystkie składniki połączyć, posypać na natką i dodać majonez- wymieszać.
Pomysł na sałatkę podsunęła mi Dorota, dzięki :)


8 komentarzy:

  1. Ula,
    ta sałatka musi wspaniale smakować!
    Mam kawałek wczorajszego pieczonego kurczaka i dzisiaj ją zrobię.
    Dziekuję za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tradycyjna, pyszna sałatka. Kocham takie!
    https://jaglusia.wordpress.com/2016/11/27/dorsz-w-migdalach-z-sosem-winnym/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sałatka! :) podoba mi się to połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie. Raczej wolałbym zjeść te dwa składniki osobno, ale zdjęcia potrawy mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i kolejna sałatka na święta wjedzie na mój stół... dzięki Uleńko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sałatka . Już wiem , że będzie dobra. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ula, bardzo wykwintna sałatka. Winogrona i orzechy super połączenie! Lubię takie pomysły:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...