środa, 30 listopada 2016

Chleb pszenno-żytni z mieszanki


Chlebek pszenno-żytni z ziarnami słonecznika upiekłam tym razem z gotowej mieszanki.







Mieszanka pochodziła z Młynów Polskich. Upiekłam ją wg wskazówek na opakowaniu.



Po wyrobieniu ręcznym, piekłam ( w programie podstawowym ) w maszynie do pieczenia chleba.
Nie zawiodłam się zbytnio- chleb był smaczny.
Ale jak dla mnie gotowa mieszanka miała za mało ziaren słonecznika.
Jeśli pieczenie chleba sprawia nam kłopot to myślę, że upieczenie z tej mieszanki zakończy się powodzeniem :)

6 komentarzy:

  1. Chlebek wygląda smakowicie, a zapomniałam napisac, że zrobiłam kapuste kiszoną wg Twojego przepisu, sąsiedzi też:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze ziarenek można dosypać. Taka mieszanka to super pomysł. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście... tych ziaren jak na oko trochę mało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie. Może się kiedyś zmotywuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...