środa, 16 maja 2012

Mięso drobiowe w przyprawach


Po posypaniu przyprawami , a przed pieczeniem.

Składniki :

  • mięso drobiowe : udka lub pałki - ilość dowolna
  • moje przyprawy ziołowe : tymianek , bazylia , suszony rozmaryn , papryka mielona ostra , majeranek
  • sól , pieprz 
  • olej
Przygotowanie ;
  1. Mięso umyć i osączyć najlepiej na durszlaku
  2. Przygotować mieszankę przypraw 
  3. Umyte i osączone mięso posypać pieprzem , a następnie przyprawami - może tak poleżeć nawet godzinę
  4. Po tym czasie solę mięso i przekładam do prodiża , polewam obficie olejem i piekę
  5. W trakcie pieczenia należy podlewać mięso olejem ( białym , wytrawnym winem  też będzie dobrze ) ,  ja podlewałam  tylko wodą
  6. Nie należy doprowadzać do przesuszenia mięsa , dlatego należy je kontrolować w czasie pieczenia  .
W prodiżu pałki piekłam 60 min. Takie mięso dobre jest również dnia następnego bez odgrzewania , dla mnie pycha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...