środa, 10 marca 2021

Pasta do chleba z suszonymi pomidorami

 

Składniki :

  • średniej wielkości filet z piersi kurczaka- u mnie taki gotowany w rosole
  • ok. 10 sztuk pomidorów suszonych w oleju
  • pieprz i papryka ostra mielone
  • olej w którym były pomidory

Przygotowanie:
  1. Ugotowane mięso, oraz pomidory zblendować, dodać pieprz i paprykę oraz olej ( u mnie kilka łyżek)
  2. Oleju dodać tyle, by masa dała się swobodne rozsmarować na chlebie.

Znalazłam kolejny smaczny i prosty sposób na wykorzystanie mięsa z rosołu.




4 komentarze:

  1. Pasta z kurczakiem to dla mnie nowość, podoba mi się przepis a suszone pomidory uwielbiam. Dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna! Z kurczakiem! ja miałam "baro" z indyka, ale H&C zażyczyła sobie obrania mięska i wpakowania z powrotem do krupniku :-D Zresztą suszone pomidory skończyły mi się już w listopadzie :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Suszone pomidory są wspaniałe. Chętnie bym je zjadła w sałatce.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, uwielbiam takie pasty :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...