środa, 31 marca 2021

Śledzie w oleju słonecznikowym i czerwoną cebulą



Składniki :

  • 3 płaty śledzi
  • olej słonecznikowy
  • czerwona cebula
  • czarny pieprz grubo mielony
  • sok z cytryny lub ocet jabłkowy


Przygotowanie:
  1. Śledzie wymoczyć do momentu, aż nie będą słone
  2. Osączyć dobrze na sicie, skropić obficie sokiem lub octem, ponownie osączyć
  3. Ułożyć ściśle jeden obok drugiego, jeśli trzeba warstwami
  4. Ułożyć pomiędzy czerwoną cebulkę, posypać grubo mielonym pieprzem i zalać olejem słonecznikowym.

U mnie na świątecznym stole nie braknie śledzi. Uwielbiam...
                       Uwaga, czerwona cebula barwi śledzie, mnie to nie przeszkadza.

2 komentarze:

  1. Jestem śledziowa i pod każdą postacią uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie 🐤🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledziki zabarwione czerwoną cebulką moim zdaniem są jeszcze ciekawsze.Ja używam białej cebuli, ale chętnie wypróbuję czerwonej. Moja rodzinka bardzo lubi śledzie i często je przygotowuję w różnej postaci.Ostatnio zrobiłam śledzie w sosie kawowym.Robiąc je nie byłam do końca pewna czy to nie dziwaczne, ale efekt końcowy mnie zaskoczył. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...