środa, 13 marca 2024

Sałatka z brokułem

 


Składniki :

  • 1 średni brokuł
  • duży pęczek rzodkiewek
  • ok 20 dag pomidorków daktylowych
  • 3 gotowane jajka
  • 1 duża czerwona cebula
  • prażone ziarno słonecznika
  • majonez, sól słoneczna


Przygotowanie:
  1. Ugotowane jajka pokroić w dużą kostkę, umyte rzodkiewki w plastry
  2. Pomidorki pokroić na połówki, brokuł ugotować (ale nie rozgotować), podzielić na małe różyczki, cebule pokroić w kostkę
  3. Składniki delikatnie wymieszać, dodać majonez i sól słoneczną do smaku- ponownie wymieszać, posypać uprażonym ziarnem słonecznika.

                                        Wystarczy do tego kromka chleba z masłem i kolacja gotowa...


                                                                Smacznego :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie sałatki z brokułem, ta jest super,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sałatka powiem nieskromnie jest bardzo, bardzo smaczna,.
      Jak dla mnie to czerwona cebula dodaje jej smaczku...

      Usuń
  2. I to pyszna kolacja! Dzięki, że podałaś link do tej soli, ja ten przepis przegapiłam, a to super przyprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię taką sałatkę i w sumie robię ją w takiej samej formie, jedynie tej soli i słonecznika nie używam. Muszę to zmienić.
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zrobiłam się już głodna:)))
    Pozdrawiam już wiosennie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...