czwartek, 5 marca 2020

Kluski "rzucane" z białym serem


Składniki:
  • ok 1 i 1/2 szklanka mąki pszennej
  • 10 dag sera śmietankowego
  • 1 duże jajko
  • ok.1/4 szklanki mleka
  • sól


Przygotowanie :
  1. Do miseczki wbić jajko i dokładnie roztrzepać, wsypać szczyptę soli
  2. Dodać ser i dokładnie wymieszać, wsypać mąkę i ponownie wyrobić ciasto
  3. Wlać mleko i połączyć wszystkie składniki, tak by uzyskać dość elastyczną masę ciasta, którą będzie można kłaść łyżką na wrzątek
  4. Kluski podałam z masłem, bułką tartą, posypałam cynamonem.
To proste danie, jeśli nie mamy dużo czasu to przepis na pewno się sprawdzi.
A tu przepis na kluski bez sera.



                                Ciemiernik kwitnie już od lutego.


                
                                     Wrzośce już przyciągają owady.

7 komentarzy:

  1. my bardzo lubimy takie kluseczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne i lekkie. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. Leniwych z białym serem jeszcze nie "rzucałam". Ale jak widać są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybki i apetycznie wyglądający przepis.Spróbuję na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, takie kluki gotowała moja mama.
    Pyszności!
    Kwiaty cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...