środa, 24 listopada 2021

Mikstura prozdrowotna

 Podobny przepis znalazłam gdzieś w internecie. 

Zmodyfikowałam go wg własnych potrzeb i powstał właśnie taki...


Składniki :

  • 2 duże cebule
  • główka czosnku
  • kawałek korzenia imbiru 
  • sok z dużej cytryny
  • 2 łyżki cukru
  • łyżeczka kurkumy
  • kilkanaście goździków
  • miód


Przygotowanie:
  1. Obrane cebule pokroiłam w drobną kostkę, obrane ząbki czosnku przecisnęłam przez praskę, podobnie też obrany imbir
  2. Składniki te wsypałam do słoja, zasypałam cukrem
  3. Dodałam kurkumę, goździki oraz miód
  4. Wymieszałam i pozostawiłam do dnia następnego, by składniki dokładnie połączyły się i zmacerowały
  5. Wstawiłam do lodówki by mikstura się nie zepsuła.
W razie przeziębienia stosować po łyżce co godzina, a dodatkowo brać Rutinoscorbin (przerwach gdy nie bierzemy mikstury) i wit.C oraz pić sok z grejpfruta lub cytryny.
Profilaktycznie po łyżce.
                                           Na zdrowie!


7 komentarzy:

  1. Samo zdrowie. Jutro się zabieram do pracy. Dziękuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowe sposoby najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda to i może ładnie zadziała na przeziębienie:) Życzę wszystkim zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawdziwy słoik zdrowia ! Takiej mikstury nigdy nie robiłam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...