poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Ciasto francuskie z jagodami
















Jeśli nie posiadamy specjalnych zdolności do pieczenia ciast to zróbmy ciastka z gotowego ciasta francuskiego . Po rozmrożeniu trzeba je pokroić np. w prostokąty .

Na każdy kawałek nałożyć jagód posypanych  wcześniej w miseczce cukrem . Każde ciastko dobrze sklejać , najlepiej dociskając widelcem , chodzi o to , by podczas pieczenia nie wypłynął z nich sok z jagód . Ale tak zupełnie tego się nie uniknie :)
Ja swoje ciastka posmarowałam roztrzepanym jajkiem i posypałam grubym cukrem kryształem  ( można grubiej ,bo ciasto francuskie nie jest słodkie .
Piekłam w piekarniku do zrumienienia.
Nie jest to szczyt kunsztu kulinarnego , ale na pewno wypiek wart zachodu :)
A swoje zawsze smakują duże lepiej niż te kupne :)








10 komentarzy:

  1. super pomysł, a ja zawszę się głowię jak wykorzystać resztki francuskiego ;)
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest naprawdę prosty sposób na upieczenie ciasta z czymś słodkim :)
    Tez pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie. Może sam spróbuję. Ciasto takie widziałem w Biedronce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają :) bardzo apetycznie i takie połączenie jest niesamowicie pyszne, ciasrto jest delikatne do tego jagódki - świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciastka francuskie to moja miłość praktycznie od zawsze! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, szybko i pysznie - idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mieć zawsze w lodówce kupne ciasto francuskie, jest to dobry sposób na niespodziewaną wizytę gości. Szybko sie 'robi' a w smaku jest lepsza od zwykłych sklepowych ciastek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajny sposób , by zrobić " coś z niczego " :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...