wtorek, 14 sierpnia 2012

Sałatka śledziowa -bis



Składniki :

  • 3 wymoczone wcześniej płaty śledziowe
  • 3 jaja gotowane
  • 1 cebula 
  • 3 - 4 ogórki konserwowe
  • majonez
  • sól , pieprz do smaku
  • 2 średnie jabłka
Przygotowanie :
  1. Wszystkie składniki dość drobno pokroić
  2. Płaty osączyć i pokroić w kostkę , ale niezbyt drobną
  3. Wszytko razem wymieszać , dodać sól i pieprz do smaku
  4. Dodać około 3 łyżki majonezu i jeszcze raz wszystko wymieszać
  5. Można dodać szczypiorku
Jeśli lubimy śledzie , to ta sałatka  tak jak podana wcześniej przeze mnie wersja  - będzie nam na pewno smakować :)

4 komentarze:

  1. ajj, no ja akurat nie lubię śledzi, ale mój połówek sie nimi zajada :) pewnie taka sałatka by mu smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatki śledziowe jadam od czasu do czasu, robię na różne sposoby.Takiej jeszcze nie jadłam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie jadłam sałatki śledziowej, muszą koniecznie ją przygotować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na sałatkę śledziową to muszę mieć ochotę i właśnie mi ją narobiłaś

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...