wtorek, 23 lipca 2013

Mizeria z ogórka z dodatkiem rukoli

Jako, że sezon ogórkowy w pełni, to mam jeszcze jedną propozycję na przystawkę do obiadu z ogórkiem w w roli głównej właśnie :)

Składniki :'

  • 1 zielony ogórek
  • garść umytej rukoli
  • sól, pieprz, jogurt
Przygotowanie:
  1. Ogórek obrałam i pokroiłam w plastry, posoliłam lekko - pozostawiłam na około 30 min.
  2. Osuszoną rukolę pokroiłam drobno i dodałam do ogórka ( jeśli nie lubimy potraw zbyt słonych to odlewamy słoną wodę z ogórka do innego naczynia - zawsze można ją dodać )
  3. Jogurt rozmieszałam z pieprzem, dodałam go do warzyw
  4. Całość dobrze wymieszałam. Smak jest specyficzny, ale jako, ze lubię rukolę bardzo mi odpowiadał.

11 komentarzy:

  1. nie próbowałam z dodatkiem rukoli:) zaskakujesz Kochana, zaskakujesz:)
    pomysł świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam to kiedyś przez przypadek i bardzo mi zasmakował taki zestaw :)

      Usuń
  2. super pomysł. niby lubię mizerię, uwielbiam rukolę a jakoś tego w całość nie połączyłam.. na pewno zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mizeria jest zawsze na słodko, ale wersja wytrawna z rukolą też jawi się pysznie i letnio :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mizerię, zwłaszcza kiedy ogórki smakują jak ogórki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. połączenie sałaty i ogórka bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mizeria z rukolą? U mnie tylko z cebulką zieloną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogórki lubię, mizeria mniam :) Ale do rukoli to będę miała wstręt długo, po tym jak zaserwowano mi w restauracji sałatkę, praktycznie z samej rukoli.. Tragedia!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ten dodatek w postaci rukoli zachwycił mnie. penie bardzo pyszny i mizeria nie jest już taka sama:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...