środa, 28 stycznia 2015

Sałatka z czerwonej kapusty






Składniki :

  • połowa główki czerwonej kapusty
  • 1 cebula
  • 1 jabłko
  • sól, pieprz, olej, cukier
  • sok z cytryny

Przygotowanie :
  1. Kapustę umyć i poszatkować dość drobno, sparzyć chwilę posolonym wrzątku lub przelać wrzątkiem na sicie- dobrze osączyć, a nawet odcisnąć
  2. Dodać pokrojoną w cienkie piórka cebulę, starte jabłko, polać sokiem z cytryny i olejem
  3. Posypać do smaku cukrem i ewentualnie solą.



                             Kapusta jest bardzo delikatna w smaku. Jeśli lubimy chrupką, to ta nie jest                                                  raczej dla nas.


             Podałam ją do ryżu ugotowanym na sypko z kurkumą oraz pieczarkami z cebulką.

19 komentarzy:

  1. jak ja uwielbiam taką sałatkę:) mogę ją jeść do wszystkiego:) cudo:) www.martafwkuchni.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwoną kapustę baaardzo lubimy :D Jemy ją właśnie w bardzo podobnej wersji jak ta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam modrą kapustę. Też zawsze parzę, lubię miękką. Muszę wypróbować Twój przepis:) Sliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię taką sałatkę. Na obiad obok buraczków najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten przepis. :) Myślałam ostatnio o takiej surówce i znalazłam u Ciebie przepis podany na tacy. :))
    Zapisuję i na pewno zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało używam czerwoną kapustę , chyba pora to zmienić. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta a jak smaczna, lubię takie proste sałateczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ładnie wygląda na talerzu...tak kolorowo !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, uwielbiam taką surówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię, do obiadu jest idealna : )

    OdpowiedzUsuń
  11. My baaardzo ją lubimy, ja gotuję dokładnie 6 minut (tak zalecał doktor Russak i moja Mama) i wtedy jest w sam raz. I wcale nie ma być chrupiąca, to inna bajka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna jest czerwona kapusta. Najlepszą sałatke robi mój Tata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog
    zapraszam do mnie tutajwszystkojestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. robie dokładnie tak samo :) uwielbiam taka sparzona :)
    witam po dluższej przerwie i pozdrawiam serdecznie ;)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze robię z surowej kapusty, muszę wypróbować i taką wersję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Robię taką sałatkę, ale dodaję trochę musztardy - pycha!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...