środa, 12 sierpnia 2020

Domowy sok malinowy


Składniki :

  • ok.1 kg malin
  • ok.50 dag cukru 



Przygotowanie:

  1. Owoce wsypywałam partiami do dużego słoja i przesypywałam je cukrem
  2. Słój zakryłam gazą, po 2 dniach owoce puściły sok
  3. Po tym czasie przecedziłam owoce przez sito, zebrany sok przegotowałam krótko i przelałam do wyparzonych słoiczków, zakręciłam dekielkami
  4. A do tego co mi pozostało wsypałam Konfiturex i zagotowałam
  5. W ten sposób uzyskałam 3 małe słoiczki konfitury malinowej.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam sok malinowy, jest obowiązkowy każdego roku :) Z tym, że u mnie w wersji z sokownika. Gdy tak patrzę na Twoje zdjęcia, to aż mi pachnie <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowy sok malinowy jest najlepszy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...