czwartek, 12 kwietnia 2012

Dietetyczna owsianka na śniadanie.



Nie wiem czemu , ale mam takie przekonanie, że co niektórzy dawno nie jedli owsianki...A może właśnie zrobić ją dziś na śniadanie ? Choć ja przyznam się , że jadłam ją na kolację :) Też pyszna.
Składniki:

  • pół szklanki płatków owsianych
  • łyżeczka miodu , sól
  • dowolne owoce suszone , a jeszcze lepiej świeże
Przygotowanie:
  1. Do garnuszka wlać 1 szklankę wody
  2. Pół szklanki płatków wypłukać dwukrotnie w zimnej wodzie i przełożyć je do garnuszka z zimną wodą - zamieszać , szczyptę posolić
  3. Gotować pod przykryciem często zaglądając , by nie wykipiały
  4. Kiedy płatki rozpulchnią się i rozgotują (około 15 min )  zdjąć z ognia
  5. Przełożyć do miseczki , chwilę mieszać by przestygły i dodać łyżeczkę miodu
  6. Tuż przed jedzeniem dodać rozdrobnione, ulubione owoce świeże lub suszone
  7. Z tej ilości produktów  owsianki starcza dla jednej osoby.
Dietetyczna bo bez mleka , ale ewentualnie można dodać 1/3 szklanki mleka  pochodzenia niezwierzęcego np.kokosowego
Smacznego ! Dobrego dnia !







1 komentarz:

  1. Polecam spróbować owsianki pieczonej. Smakuje wybornie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...