poniedziałek, 3 grudnia 2012

Cupo Nation - warto wiedzieć i korzystać


Witam moi kochani


        Postanowiłam podzielić się z Wami ciekawym portalem, który znalazłam przez przypadek surfując po sieci. Zbliżają się święta i każdemu z nas zależy na trafionych i udanych zakupach za rozsądną cenę. Pomocną dłoń wyciąga do nas CupoNation - portal dzięki któremu możemy się dowiedzieć o aktualnych promocjach, a nawet pozyskać kupony rabatowe na nasze świąteczne zakupy. Witryna jest przejrzysta i czytelna, dzięki temu nie powinna sprawiać problemu nawet początkującym użytkownikom internetu. Wszystkie kupony rabatowe można przeglądać kategoriami np.: prezenty i kwiaty, zdrowie i uroda, odzież, sport itd. lub poprzez kliknięcie na interesującą nas markę w której chcielibyśmy wykorzystać kod rabatowy lub dowiedzieć się o istniejących promocjach. Do naszego wyboru mamy m.in. następujące marki: Rtv Euro Agd, Empik, Bershka, Stena Line, Orange, C&A, Douglas.pl, Smyk, Yves Rocher , Bon Prix, Deichmann i wiele innych. Dla naszej wygody istnieje także możliwość subskrypcji kuponów rabatowych poprzez pocztę email. Wystarczy na głównej stronie portalu wpisać swój adres email i potwierdzić go poprzez kliknięcie OK. W dalszej części mojego postu wytłumaczę za pomocą małych kroków jak skorzystać z kuponu. Ja np. skorzystałam kupując herbatę - jaką? Zaraz się przekonacie. :)
1. Na samym początku uruchamiamy witrynę.
2. Wybieramy trzecią zakładkę " wszystkie sklepy " która znajduję się tuż pod polem wyszukiwania dostępnych sklepów.
3. Po przejrzeniu listy dostępnych sklepów wybieram: Yerba Mate Store - jeden z największych sklepów z herbatą Yerba Mate
4. Na kolejnej wyświetlonej stronie pokazały nam się dostępne kupony rabatowe - http://www.cuponation.pl/yerba-mate-store-promocje
5. Klikamy w zielony przycisk - Kliknij tutaj żeby zobaczyć kod, Wyświetli nam się kod który wykorzystujemy następnie w sklepie.
Mam nadzieję, że trochę przybliżyłam Wam i wytłumaczyłam jak wykorzystywać promocje i kupony rabatowe na www.cuponation.pl. Po co przepłacać skoro możemy to samo kupić, a przy tym sporo zaoszczędzić i mieć towar dobrej jakości. Zachęcam do regularnego sprawdzania dostępnych kuponów rabatowych i życzę udanych zakupów.

Pozdrawiam 
Urszula

1 komentarz:

  1. Ciekawe czy maja fajne ofert na mój region. Ja korzystam z wielu tego typów profili np. groupon :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...