poniedziałek, 3 marca 2014

Sałatka śledziowa

           Po karnawałowych szaleństwach kulinarnych proponuję prostą, smaczną...sałatkę śledziową :)
Składniki :
  • 2 płaty śledziowe - wcześniej wymoczone w wodzie i zamarynowane w occie
  • 1 duże jabłko
  • 3 ugotowane jajka
  • 3 średnie ogórki konserwowe
  • 1 cebula
  • 2 małe ziemniaki
  • majonez + jogurt, sól, pieprz
Przygotowanie :



  1. Wszystkie składniki pokroić w kostkę, wymieszać
  2. Dodać do smaku sól, pieprz, ewentualnie natkę i polać majonezem połączonym z jogurtem, ponownie wymieszać.
Moja rada : pokrojone ogórki odcisnąć na sitku, a majonez i jogurt dodać tuż przed podaniem sałatki.

26 komentarzy:

  1. Robisz ją taka jaka lubię najbardziej.
    Ja jeszcze dodaje fasole czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W mojej kosmetyczce- a to tez dobry pomysł:)
      Justyno- dzięki !
      Antenko- tez uwielbiam te sałatkę, choć robię ją nie tak często...

      Usuń
  3. uwielbiam ją! robię bardzo podobną, nie ma sobie równych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No muszę się wreszcie skusić na śledzika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mało pracy, a efekt smaczny :)
      Wszystkim dziękuję za komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Pyszna klasyka. Ja bardzo często robię, właściwie wszystko można do niej dodać, chociaż najlepiej pasuje właśnie jajko i... ziemniak!

    OdpowiedzUsuń
  6. za śledziami nie przepadam, ale wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamamarzynia- zgadzam się :)
      Agnieszko- a ja bardzo lubię śledziki :)
      Mario- nawzajem, zycze tego samego !

      Usuń
  7. Pychotki - śledzikowe dziękuję Uleńko buziaki śle i udanego tygodnia życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie klasyk a tak dawno nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mątewko- może warto w okresie Postu czasem wrócić do klasyki :)
      Salvador Dali- :) dziękuję .
      Olimpio -mąż wie co dobre :)

      Usuń
  10. Oj tak, znam ten przepis i często robię, bo mój małżonek uwielbia to śledziwe szaleństwo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. już trzecią dziś sałatkę śledziową widzę:P
    Ps. Gotowanie za głosowanie już trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jutrzejszego ostatkowego "śledzika" idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anullo- śledziowe szaleństwo trwa...
      studentko -o tak, w sam raz.
      Krystyno- widziałam Twoją sałatkę, piękna i kolorowa :)

      Usuń
  13. Apetycznie wygląda i mało pracy. Uwielbiam sałatki śledziowe. Robię podobnie, ale dodaję jeszcze buraczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda przepysznie :) Moja mama taką uwielbia :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam śledzie, ale takiej sałatki nie jadłam, z chęcią zrobię, łatwa a i pyszna musi być.
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno- dziekuję
      mnemonique- polecam, bo jest niezła :)
      Amber- takie sałatki ze śledziami mają konkretny smak...
      Julu- :) zabawnie piszesz, pozdrawiam , zajrzę do Ciebie.

      Usuń
  16. Sałatka przepyszna!
    Śledzie jadam pasjami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniaam *o*.Gdyby nie godzina pobiegłabym do sklepu i kupiła składniki a potem zrobiła sałatkę i z nikim się nie podzieliła xD.Ale mam ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿
    Będzie mi baardzo miło! <320.00 :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. ZapytajFarmaceutePL- własnie tak, w sam raz.
      Ciążowe Zachcianki- oboje wiecie co dobre :)
      Wszystkim dziękuję za komentarze i pozdrawiam.

      Usuń
  19. Lubię wszelkiego typu sałatki śledziowe. Moje dziecko również - zawsze wyjada z nich śledzie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...