środa, 30 listopada 2016

Chleb pszenno-żytni z mieszanki


Chlebek pszenno-żytni z ziarnami słonecznika upiekłam tym razem z gotowej mieszanki.







Mieszanka pochodziła z Młynów Polskich. Upiekłam ją wg wskazówek na opakowaniu.



Po wyrobieniu ręcznym, piekłam ( w programie podstawowym ) w maszynie do pieczenia chleba.
Nie zawiodłam się zbytnio- chleb był smaczny.
Ale jak dla mnie gotowa mieszanka miała za mało ziaren słonecznika.
Jeśli pieczenie chleba sprawia nam kłopot to myślę, że upieczenie z tej mieszanki zakończy się powodzeniem :)

7 komentarzy:

  1. Chlebek wygląda smakowicie, a zapomniałam napisac, że zrobiłam kapuste kiszoną wg Twojego przepisu, sąsiedzi też:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kilka razy próbowałam piec chleb, ale jakoś mnie moje wyroby nigdy nie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze ziarenek można dosypać. Taka mieszanka to super pomysł. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście... tych ziaren jak na oko trochę mało :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie. Może się kiedyś zmotywuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...