poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Karczek pieczony z jabłkiem i cebulą


Składniki :


  • ok. 1 kg karczku
  • 1 cebula i jabłko
  • sól, pieprz, majeranek
  • gotowa przyprawa do mięs




Przygotowanie :
  1. Mięso umyć, posypać z obu stron pieprzem, przyprawą i majerankiem, na koniec solą
  2. Przełożyć do naczynia, obłożyć pokrojoną cebulą i jabłkiem
  3. Piec w temp. 180-190 *C. Moje mięso piekłam ok.50 min.
Można sprawdzić patyczkiem jak ciasto, czy mięso dość miękkie.



               
                              A kwiaty w moim ogrodzie wołają deszczu !



12 komentarzy:

  1. Nie mialam nigdy kurczka z jablkiem :) ciekawy pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pieczoną karkówkę. Z jabłkami na pewno jest
    dużo bardziej smaczna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karczek to ulubione mięso mojego M. Z jabłkiem nie robiłam. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. W cebuli piekłam i wychodzi super mięciutkie i kruche mięsko. Z jabłkiem nie próbowałam.
    Wszędzie potworna suszą. Jeśli prognozy się sprawdzą to w środę deszcz podleje ogródek :) pozdrawiam😊🍀

    OdpowiedzUsuń
  5. Karkówki z jabłkiem jeszcze nie robiłam. Zapewne będzie okazja, bo teraz piekę dużo mięsiwa, głownie z przeznaczeniem na kanapkę. Fajny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super i na obiad i do kanapki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie robiłam z jabłkiem. A dla moich kwiatów łapiemy wodę "od kuchni" (dziennie to czasem i 4 wiaderka, szczególnie przy płukaniu) i dlatego jeszcze żyją :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zbieram wodę np. z mycia warzyw do obiadu. A w ogrodzie mamy 2 duże pojemniki na deszczówkę. Oby tylko padało to niewiele nam umknie:)

      Usuń
  8. Na pewno smaczne danie. M. byłby zachwycony.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...