czwartek, 10 grudnia 2020

Jabłka w słoiczkach dla dzieci bez cukru

 Zdobyć dobre, nie pryskane jabłka w dzisiejszych czasach jest nie lada wyczynem... Dzięki życzliwym sąsiadom takie jabłka mam. 

Kiedy już są warto zadbać o to by świeże przechować jak najdłużej, a nadmiar zagospodarować na później. Stąd te słoiczki..

Oczywiście będą smakować i dorosłym...i dzieciom :)

Szczególnie małym dzieciom :)



Składniki :

  • jabłka


Przygotowanie:
  1. Jabłka umyć i obrać cienko ze skórki, wydrążyć gniazda nasienne
  2. Pokroić w drobne plasterki
  3. Ułożyć ciasno w czystych słoiczkach, zalać 2-3 łyżkami wody
  4. Słoiczki zakręcić czystymi, suchymi dekielkami
  5. Wstawić do garnka z zimną wodą
  6. Od momentu zawrzenia wody w garnku, jabłka w słoikach gotowałam ok.15 min.


Część jabłek zmiksowałam ( bez dodatku cukru!), przesmażyłam krótko w rondelku i przełożyłam do słoiczków. Gotowałam ok. 10 min.
Moje jabłka były bardzo słodkie.

7 komentarzy:

  1. Witaj mroźnym dniem
    Dzieckiem nie jestem, ale takie jabłuszka chętnie bym zjadła
    Pozdrawiam i uśmiecham się do Ciebie razem ze słońcem

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł na nadmiar jabłek. Jabłka najzdrowsze owoce , a szczególnie swojskie. Pozdrawiam cieplutko ⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre przepisy na jabłka- zapisuję!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na przechowywanie jabłek !
    Bardzo chętnie wykorzystam!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też robiłam taką "leguminkę" bez cukru (z naszych jabłek) dla mojej wnuczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te tez robione z myślą o Wnuczętach, pozdrawiam Marzyniu:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...