niedziela, 6 grudnia 2020

Sałatka z pieczarkami

 


Składniki :

  • 10 średniej wielkości ugotowanych krótko pieczarek
  • 4 jajka
  • 2 ogórki kiszone lu konserwowe
  • 2 średniej wielkości obrane ze skórki jabłka
  • sól, pieprz, majonez


Przygotowanie :
  1. Pokrojone dość drobno pieczarki lekko odcisnąć, bo osączenie ich na sicie będzie nie wystarczające
  2. Ugotowane, obrane jajka pokroić w kostkę
  3. Ogórki również pokroić w kostkę i odcisnąć z nadmiaru soku
  4. Obrane jabłka pokroić dość drobno
  5. Składniki wymieszać, doprawić solą, pieprzem. Dodać majonezu i wymieszać całość.

                                                                 Smacznego !

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sposób na podanie sałatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie czuję połączenia pieczarek i jabłka, ale mogłabym się zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogórki i jajka są tu dla mnie najsmaczniejszymi składnikami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką sałatkę robiła moja Mama i jest to naprawdę pyszne połączenie! Tylko nie serwowała tak ładnie, jak Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie robiłam żadnej sałatki. Twoja jak najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ciekawe połączenie. Muszę spróbować
    Pozdrawiam grudniowym dniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieczarki lubię w każdej postaci! Sałatka prosta w wykonaniu i już mam na nią apetyt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...