poniedziałek, 12 lipca 2021

Jagody pasteryzowane w cukrze

 


Sezon na jagody u mnie w pełni. 
Korzystajmy póki są.
Przypominam przepis na zamknięcie ich w słoikach na później...



A tak wyglądają po zagotowaniu.





A to prosty przepis na ciasto z jagodami, zapraszam.




W moim ogrodzie.


Wszystkie pomidory wysiane z ziaren niemodyfikowanych.




                                        Już nie możemy doczekać się kiedy dojrzeją...





                                     A to kiście borówek amerykańskich. 
                Jest ich dużo, ale pewnie jak co roku trzeba będzie podzielić nimi z ptakami :)

14 komentarzy:

  1. Piękne są zdjęcia ogrodu.
    Placek z jagodami wygląda przesmacznie.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie robię wszystkie owoce w cukrze. U nas też jest sporo borówek , a pomidory jeszcze są zielone . Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę ruszyć czym prędzej na krakowski Stary Kleparz po jagody, chyba nie ma bardziej letnich owoców (no może jeszcze truskawki). Jagodzianki, ciasta... ach, aż ślinka cieknie na samą myśl!
    Pięknie masz w ogrodzie Ulu, pomidorki i borówki robią niemałe wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagódki aż kuszą, tak pysznie wyglądają, ciasto również :)
    Pomidory własnoręcznie wyhodowane nie mają sobie równych, u mnie już zaczęliśmy podskubywać koraliki, duże odmiany jeszcze zieloniutkie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach!!! jagody, są i u mnie ale ciągle nie mam kiedy się wybrać. Powinnam skoro świt przed komarami... wyglądają tak apetycznie pławiąc się w tych kryształkach cukru :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj aż mam smaka na takie pyszne jagódki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ogród i piękne są jego zdjęcia.
    Mam ochotę na ciasto z jagodami, zawsze można do Ciebie zajrzeć po przepis.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urszulo, czy te słoiki z jagodami w cukrze trzeba pasteryzować?
    Też lubię mój mały ogródek i cieszą mnie nie za obfite,ale takie wzruszające plony. Rozmawiam z pomidorkami i malinami,a owady to już dobrze mnie znają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście trzeba.Proszę wejdź w ten dawny przepis. Jest odnośnik do linka.

      Usuń
  9. Wspaniale mieć w spiżarni taki jagódki w słoiczkach. Własne pomidory to coś rewelacyjnego.
    Bardzo lubię takie ciasta z owocami, jakie prezentujesz na zdjęciu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Piękny ogród :) W ogrodzie mojego taty też jej sporo. Warzywa i owoce.
    Jagody wyglądają pysznie, to moje ulubione owoce :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas wcale nie było borówek :-( A plony w twoim ogrodzie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...