sobota, 26 października 2024

Mintaj w warzywach

 Danie dość szybkie do zrobienia, a przy tym smaczne  :)



Składniki :

  • mintaj
  • marchew. pietruszka
  • brokuł, brukselka
  • cebula, kilka ząbków czosnku
  • kapusta, dynia
  • koperek
  • masło
  • estragon, papryka mielona słodka i ostra, rozmaryn, sól, pieprz czarny mielony, odrobina kurkumy

Przygotowanie;
  1. Warzywa obrałam, pokroiłam niezbyt drobno, brukselki nie kroiłam
  2. Rybę posypałam ziołami
  3. Do rękawa do pieczenia włożyłam wszystkie warzywa, a pomiędzy rybę
  4. Już w rękawie posypałam solą i pieprzem, dołożyłam sporo masła
  5. Rękaw zamknęłam klipsami z obu stron i piekłam w piekarniku nagrzanym do 180*C przez 45 min.
Moje uwagi:
  • ilość składników jakich użyłam to mniej więcej 1 cebula, 3 marchewki, 2 pietruszki, mały brokuł, kilka ziemniaków (małych, pokrojonych, by się upiekły), połowa małej dyni, połowa małej główki białej kapusty, kilka ząbków czosnku,ale można użyć dowolnej ilości i takich które szczególnie lubimy, najmniej było ryby



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...