wtorek, 13 marca 2012

Prosty sos pieczarkowy



Składniki:

  • 4-5 ząbków czosnku
  • 20- 30 dag pieczarek
  • olej ,sól ,pieprz
  • śmietana  
  • 10 -15 dag żółtego sera
Przygotowanie:
  1. Obrany czosnek pokroić drobno i zeszklić na oleju
  2. Pieczarki pokroić i dodać do czosnku
  3. Smażyć tyle, by czosnek się nie przypalił , a pieczarki straciły surowość
  4. Dodać sól do smaku, pieprz i 2 łyżki słodkiej śmietany-zamieszać i chwilę pogotować
  5. Jest to sos pasujący do makaronów, zatem jeśli mamy ugotowany  makaron-włóżmy go prosto do sosu 
  6. Wymieszajmy i posypmy starym serem
  7. Trzymamy na ogniu tak długo , aż ser się rozpuści i zacznie się ciągnąć- ciągle mieszając
  8. Wyłóżmy na talerz i...smacznego!
Sos jest łatwy do przyrządzenia i na tyle smaczny , ze warto choć raz go zrobić...


3 komentarze:

  1. Pyszny sosik. Myślałam ze nic juz nie mam na obiad, ale przypomniało mi się o tej stronie ! I okazało się ze mogę sobie zrobić całkiem fajne danie :
    Makaron w sosie pieczarkowo - śmietankowym

    (Przepisy są genialne Ciociu !! )

    Obiad wyszedł rewelacyjnie . Polecam każdemu !

    Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co czytam , to rzeczywiście Justyna zrobiłaś ten sos.Cieszę się ,że choć na odległość ,ale mogłam pomóc zrobić szybki obiad :) Zaglądaj tu częściej , a na pewno znajdziesz coś na studencką kieszeń i smak :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że będę zaglądać ;) Przepisy sa rewelacyjne (proste i smaczne ), a ja jako przyszły technolog żywności lubię też czasami posiedzieć w kuchni ;)
      Pozdrawiam ;):)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...