środa, 25 kwietnia 2012

Mikstura oczyszczająca



Podstawowe składniki mikstury:
  • 10 ml. oleju 
  • 10 ml. alocitu
  • sok z 1/2 cytryny
 "Wieczorem do małej szklanki z ciemnego szkła lub porcelanowego kubka wlewamy w dowolnej kolejności te 3 składniki. Wypijamy rano na czczo. Nie jeść ani nie popijać przez co najmniej pół godziny, a jeszcze lepiej przez godzinę- może być oczywiście dłużej. Aby uniknąć gwałtownej reakcji organizmu na początku , kurację lepiej rozpocząć od 1/4 zalecanej dawki, następnie po tygodniu , dwóch , kiedy reakcja nie jest zbyt gwałtowna , zwiększyć ilość składników do 1/2 zalecanej dawki.Gdy ta ilość nie wywoła zbyt gwałtownej reakcji (albo już miną )-dopiero wówczas można stosować zalecaną dawkę."
Alocit to sok z aloesu rozcieńczony przegotowaną wodą w stosunku 1 :1 - taki używamy do mikstury.
Oleje jakich używamy do mikstury są zmienne tzn. używamy konkretnie 3 rodzajów : z oliwek , kukurydziany i z pestek winogrona. Każdy określony okres czasu. Również alocit po półrocznym stosowaniu zamieniamy na citrosept.
Aby dokładnie zapoznać się z całą metodą oczyszczania organizmu polecam dokładne przeczytanie książki Józefa Słoneckiego  "ZDROWIE NA WŁASNE ŻYCZENIE " ( 2 tomy )
Ja tylko w skrócie przedstawiłam to co uważałam za najważniejsze , ale to ABSOLUTNIE  nie wyczerpuje tematu. Zainteresowanych odsyłam do wspomnianych pozycji. A jeśli kogoś to nie interesuje , proszę w ogóle nie zagłębiać się w  temat mikstury i koktajlu błonnikowego , który jest uzupełnieniem stosowania mikstury. Dla mnie  temat zdrowia jest ważny i dlatego wspomniałam tu o tych pozycjach, które jednak mogą komuś pomóc. Ale tylko po dogłębnym zapoznaniu się z lekturą książek. Każdy może przeczytać, a co postanowi - JEGO  sprawa...

4 komentarze:

  1. Ciekawe... A jakie znaczenie ma to jakich olejów używamy? Czemu nie można stosować zwykłego rzepakowego, skoro ponoć ma on najlepszy skład tłuszczowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymienione oleje mają różną gęstość.Najgęściejszy jest z oliwek , kukurydziany rzadszy , a najrzadszy z pestek winogrona. Każdy z tych olejów ma swoje zadanie do spełnienia w organizmie.Jaką rolę dokładnie spełniają można dowiedzieć się we wspomnianych pozycjach J. Słoneckiego.Ja nie wymyśliłam składu mikstury , zainteresowanych odsyłam do samego źródła...

      Usuń
  2. Piję oliwę z cytryną lub olej budwigowy od dawna.
    Nie każdy jednak toleruje takie mikstury i należy robić przerwy lub pić od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czuję się kompetentna w tej sprawie , chciałam tylko zasygnalizować ,że jest taka mikstura .O jej właściwościach należy poczytać wpierw samemu i wyrobić sobie zdanie.
      Ja przez okres zimowy pijąc tę miksturę uchroniłam się przed katarami , dobre i to :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...