środa, 30 stycznia 2013

Sałatka z tuńczykiem 2


Jest to wersja bardzo uproszczona, ale BARDZO SZYBKA do wykonania, a równie smaczna jak ta z jajkami ( u mnie pod nazwą -"błyskawiczna sałatka z tuńczyka")

Składniki:

  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 1 puszka kukurydzy
  •  1 cebula
  •  2-3 łyżki majonezu
  • ewentualnie pieprz i sól
Przygotowanie:
  1. Tuńczyka wymieszać z olejem 
  2. Kukurydzę odsączyć na sicie lub ugotować mrożoną i tez osączyć
  3. Cebule pokroić drobno
  4. Składniki połączyć, wymieszać i dodać majonez, ale ostrożnie bo sałatka może być już dość wilgotna od oleju .
  5. Ewentualnie dodać soli i pieprzu do smaku. 


9 komentarzy:

  1. Moja ulubiona wersja, tylko, że stosuję, jako pastę kanapkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ostatnio taką sałatkę na śniadanie, tylko zamiast cebuli dodawałam ananasa ;) Muszę wypróbować ten sposób, bo wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to z kolei ja muszę spróbować z dodatkiem ananasa!

      coś nie moge umieścić komentarza na Twoim blogu...:(

      Usuń
  3. Jak zawsze, kiedy widzę na Twoim blogu sałatkę - porywam pełną miseczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna z lepszych sałatek jakie wymyślono:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...