wtorek, 6 maja 2014

Kurczak z imbirem i czosnkiem



Jeśli lubimy smaki czosnkowo- imbirowe to takie mięso jest dla nas...
Składniki :
  •  pierś z kurczaka
  • około 2 cm imbiru
  • 4-5 ząbków czosnku ( kto lubi może dać więcej)
  • sól, pieprz, olej, jajko
  •  bułka tarta, mąka

Przygotowanie:
  1. Umytą pierś kurczaka, pokroić wzdłuż i lekko potłuc, posolić 
  2. Czosnek i imbir po obraniu pokroić jak najdrobniej i natrzeć tym mięso- może chwilę tak poleżeć
  3. Jajko wybijamy i roztrzepujemy, mięso maczamy w mące,  w jajku, potem w bułce
  4. Na patelni rozgrzewamy olej i smażymy z obydwu stron na rumiano.
tagi : kurczak,mięsa na obiad, szybki obiad







17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten kurczak :) ciekawa jestem posmaku imbiru :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity kurczak!
    Cudowne aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czosnek, imbir, kurczak...mniam, mniam
    Pychotka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie mięsko to ja lubię i to baardzo :)
    imbir z mięsem-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe połączenie smaków...zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kurczak, ja lubię takie smaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tak doprawionego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten przepis trafi do mojej żony. Szczególnie ciekaw jestem tego imbiru w potrawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy olej z pestek winogrona jest lepszy do smażenia niż inne oleje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej podać tylko z jakąś surówką, a może tylko z zieloną sałatą ...
      Na butelce znalazłam taką informacje, ale równie dobry jest rzepakowy, ja czasem smażę też na oleju ryżowym :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...