sobota, 17 października 2015

Jesienny wypoczynek nad morzem

Jeśli jest słońce i dobry humor, to nie ważna pora roku by wypocząć nad Bałtykiem :)
Pomimo jesiennych klimatów morze było piękne, a czas spędzony z naszym Kuzynostwem należał do bardzo udanych :)


                             Wszędobylskie mewy towarzyszyły nam na każdym kroku.



.


                                        .

 Morze było spokojne, ale to też miało swój urok...




                                                         Spacerowiczów było wielu.


                 

                                                   i wielu zostawiło tu swój ślad....


                Latem tu znów będzie tłoczno, a plaża zaroi się od spragnionych słońca i wody.
                A Wy lubicie jeździć nad morze jesienią ?


           A my póki co mieliśmy okazję usmażyć świeże rybki, kupione prosto w porcie :)


26 komentarzy:

  1. Cudowny wypoczynek. Dawno nie byłam już nad polskim morzem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wypad Uleńko... Ja też często spaceruję nadmorskimi plażami... Na szczęście nie muszę daleko gnać, mam kilka dosłownie pod bokiem. A co do pory roku, to dla mnie każda jest urokliwa ... każda jest odpowiednia na spacer brzegiem morza. Piękne fotki, a i rybka wygląda kusząco... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślady na piasku i smażone ryby. Aż u mnie zapachniało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam morze, wodę... Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam morze na co dzień, bo mieszkam w Gdyni:) Nigdy mi się nie znudzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, Kołobrzeg :)) Bardzo go lubię jesienią i zimą. Latem niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia !!! Bałtyk ma swój urok o każdej porze roku ! Ale im mniej turystów tym przyjemniej...przynajmniej tak mi się wydaje !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie....jesienią nad morzem też może być cudnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Morze jest piękne o każdej porze roku . Wspaniały wypad . Takie rybki świeże prosto z patelni są najlepsze !!!! Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż Ci zazdroszczę tego pobytu nad morzem. Co prawda, nie byłam nad morzem jesienią, ale byłam zimą. Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdrościć pobytu jesiennego nad morzem.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele bym dała żeby móc się teraz znaleźć nad Polskim morzem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim dziękuję za miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Wspaniały wypoczynek... Kiedy wychodzę na nadmorski spacer zawsze czuję, jak wszystkie moje troski opuszczają mnie odlatując z wiatrem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienią nie, mam daleko i raczej wolę jak jest ciepło. Fajna pogoda, świetna na spacery a Ty ślicznie wyglądasz....takie świeże rybki to mniammm, mniammm...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro- dziękuje za miłe słowa pod moim kierunkiem, pozdrawiam wszystkich :)

      Usuń
  15. Tylko pozazdrościć, Udanego wypoczynku życzę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. taki wypoczynek nad morzem to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam jeszcze nad morze w innej porze niz lato, ale bardzo mnie to kusi ze względu na mniejsze tłumy i na takie smakowicie wyglądające rybki. Może kiedyś, sama z mężem, bo córka by się zanudziła tam teraz , a my bysmy przez to oszaleli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A byliście kiedyś zimą nad zamarzniętym Bałtykiem? My mieszkamy nad morzem i zlodowaciałe fale widzieliśmy nie raz; plaża potrafi 'przedłużyć się' o dobre kilkanaście metrów wgłąb morza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Virginio byliśmy zimą nad morzem i było dokładnie tak jak piszesz, po prostu są wtedy niesamowite widoki :)
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  19. Morze jest piękne o każdej porze roku ,a szczególnie wtedy gdy cudnie szumi :))) Wspaniały wyjazd taki spacerowo wypoczynkowy i jak tu nie zachwycać się morzem:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam polskie morze, niezależnie od pory roku czy pogody! Zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Morze Bałtyckie jak jest słoneczne to jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...