poniedziałek, 20 czerwca 2016

Sałatka z jarmużem, kukurydzą i granatem


      W ogródku wyhodowałam jarmuż, przydał mi się do sałatki z kukurydzą.
      Polecam wypróbujcie przepis, sałatka prosta do zrobienia, a przy tym                 bardzo smaczna :)


Składniki :

  • 2 - 3 łodygi świeżego jarmużu, jeśli kupimy w paczce to potrzebna garść lub dwie
  • mały granat
  • kukurydza Złocista Bondelle  - 1/2 puszki 425 ml
  • pojedyncza pierś z kurczaka
  • olej, sok z cytryny 
  • carry, sól, pieprz

Przygotowanie :
  1. Jarmuż umyć ( jeśli mamy świeży z ogródka ), drobno pokroić
  2. Kukurydzę osączyć, granat obrać
  3. Umyty filet z kurczaka pokroić, posypać carry, solą, ewentualnie pieprzem - usmażyć na głębokim tłuszczu (olej ze smażenia przyda się na sos )
  4. Składniki połączyć, polać sosem.


Jako sosu użyłam pozostałą oliwę ze smażenia mięsa, dodałam jedynie kilka kropel soku z cytryny - wymieszałam i tym polałam składniki sałatki.


                               Sałatka może być samodzielnym daniem na obiad.


                             Więcej propozycji na www.warzywneinspiracje.pl



W parze z sałatką

6 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie się zapowiada, muszę spróbować, może w ten sposób bardziej polubię jarmuż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna! Kurczak dodaje treściwości i jesteś syta. To przepis dla mnie, bo mojemu M kurczaka musiałabym usmażyć:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...