sobota, 21 października 2017

Sałatka ze śledziem


                                   Dla wielbicieli śledzia mam dziś taką sałatkę :)

Składniki:

  • 2 płaty śledziowe
  • 4 marchewki
  • 3 duże ziemniaki
  • 2 cebule
  • 4 ogórki konserwowe


Przygotowanie :
  1. Płaty śledziowe wymoczyć by nie były słone ( w misce z wodą moczymy płaty zmieniając te wodę przynajmniej 3 razy)
  2. Marchew i ziemniaki gotujemy, kroimy w kostkę
  3. Cebulę i ogórki również kroimy w kostkę
  4. Składniki mieszamy ( ogórka po pokrojeniu możemy odcisnąć), doprawiamy solą i pieprzem dodajemy majonezu wg uznania i ponownie mieszamy.


                                                                          Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Mojemu tacie mogłaby posmakować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie jestem fanem śledziowej ale mój A z pewnością by zjadł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka fantastyczna, ale ja dziś przybywam z najszczerszymi życzeniami imieninowymi- szczęścia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie jadłam śledzi, a po przeczytaniu Twojego wpisu mam na nie wielką ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna sałatka :) Takie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prosty przepis, a ile w nim zdrowia!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielbicielem takich sałatek jest mój mąż :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...