sobota, 9 marca 2019

Klops z wieprzowiny i dzika z boczniakami


Składniki :


  • ok.1/2 kg mięsa z dzika
  • ok. 1/2 kg mięsa wieprzowego, u mnie dość tłusty boczek
  • 20 dag grzybów boczniaków
  • 2 jajka
  • sól, pieprz, czosnek, papryka mielona ostra
  • kilka plastrów słoniny


Przygotowanie:
  1. Mięso z dzika i boczek zmielić
  2. Grzyby ugotować, odcedzić i również zmielić
  3. Składniki połączyć, dodać ubite na pianę jajka, przyprawy, wymieszać
  4. Przełożyć masę do foremki wyłożonej papierem do pieczenia, na wierzch położyć cienkie plastry boczku. 


          Piekłam w foremce 30 x 11 cm w temp. 180*C przez 65 min.

11 komentarzy:

  1. Przepis idealny dla mnie, uwielbiam dobrze przyrządzone mięso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób lubiących mięso ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często dostajemy od zaprzyjaźnionego myśliwego dziczyznę. Przepis bardzo mi się przyda . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł ❤ Najlepszy jest właśnie taki domowy pasztet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności! Aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszne połączenie! <3 Kocham dziczyznę! :) Klops musiał smakować wybornie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego jeszcze nie jadłam pasztetu , chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ bym zjadła! Narobiłaś mi smaku ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieprzowiny nie jadam, ale mój M. owszem zjadłby takie rarytasy.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...