niedziela, 14 lipca 2019

Sałatka z kozim serem


Składniki :

  • ok. 100 g koziego sera 
  • mix sałat 
  • 2 ugotowane czerwone buraki
  • 5 -8 pomidorków koktajlowych
  • czerwona cebula
  • ok. 5 suszonych pomidorów w oleju
  • uprażone ziarna słonecznika


Składniki na sos:
musztarda, miód, olej, sok z cytryny


Przygotowanie:

  1. Ugotowane buraki pokroić w cienkie plasterki, ser w pół plasterki, cebulę w pół krążki, pomidorki koktajlowe na połówki, suszone pomidory na mniejsze kawałki
  2. Do umytej sałaty dodać warstwowo w/w składniki przesypując je ziarnami słonecznika
  3. Przygotować sos i nim polać sałatkę tuż przed podaniem.
  4. Wymieszać przed włożeniem na talerzyki.

8 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj nabyłam kozi ser u mojej koleżanki, która robi go osobiście, a mnie on bardzo smakuje. W dodatku kupiłam również buraki. W takim razie dziś u mnie będzie - sałatka z kozim serem !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że to dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sałatka! Już same składniki powodują, że ślinka cieknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Burak z kozim serem to wspaniałe połączenie!! Cudna sałatka! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna :D Uwielbiam sałatki tego typu, a buraczki i kozi ser cudne połączenie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urszulo, sałatki to ja zawsze :)
    Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...