czwartek, 29 sierpnia 2019

Dżem z węgierek z Dżemixem


W sezonie na świeże owoce staram się zrobić choć kilka słoiczków dżemu lub konfitur.


Składniki :

  • 1 kg śliwek węgierek
  • opakowanie dżemixu  uniwersalnego 3:1 (Delekty)

Przygotowanie:
  1. Umyte, wypestkowane owoce rozdrobniłam krojąc na pół
  2. Zasypałam Dżemixem i wymieszałam dokładnie, zagotowałam
  3. Dodałam 330 g cukru i ponownie zagotowałam przez ok.2 min. ciągle mieszając
  4. Gorącą masę wlałam do idealnie czystych i suchych słoiczków, zakryłam dekielkami.

6 komentarzy:

  1. A ja właśnie szukam czegoś bez cukru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka taki dżemik, jeszcze własnej roboty! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię tylko powidła z węgierek, metodą pieczenia. Nie ma lepszych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś robiłam malinowy i truskawkowy dżem, domowe dżemy smakują najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki dżem, toja owszem :)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dżemik i łatwy i do zrobienia . Pozdrawiam cieplutko. 🍒🍎🍒

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...