sobota, 18 stycznia 2020

Sałatka z rukolą i czerwonymi burakami

Składniki :

  • 2 ugotowane czerwone buraki - średniej wielkości
  • 1 czerwona cebula
  • ok. 10 dag sera typu włoskiego
  • 1 gruszka, obrana i pokrojona w kostkę 
  • ok. 10 dag ugotowanego zielonego groszku
  • sól, pieprz i oliwa, natka pietruszki, 1 łyżeczka miodu i łyżka octu jabłkowego- wymieszać ocet z miodem
Przygotowanie :
  1. Ugotowane buraki obrać i pokroić w kostkę, polać miodem z octem
  2. Obraną cebulę pokroić w małe piórka
  3. Rukolę i natkę umyć - osuszyć, natkę pokroić
  4. Na dnie salaterki ułożyć rukolę, na niej pokrojoną cebulę z  wymieszaną i pokrojoną w kostkę gruszką, dodać osączone z nadmiaru soku pokrojone buraki, wysypać groszek, a na wierzchu ułożyć rozdrobniony ser, lekko posolić i posypać pieprzem
  5. Polać oliwą, posypać natką.

                                              Smacznego !

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sałatka . Miłego weekendu 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam fazę na dobre sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubie i przypomniałaś mi o niej muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. Podoba mi się bardzo. Zaraz go polecę mojej mamie i siostrze które uwielbiają gotować. ja sama korzystam aktualnie cateringu dietetycznego który znalazłam na stronie https://dietly.plto taka porównywarka firm cateringowych. Bardzo fajna opcja swoją drogą. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rukolę takie sałatki. Kolejny świetny przepis.:)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...