sobota, 14 sierpnia 2021

Cukinia jak schabowy

 


Składniki:

  • młoda cukinia
  • jajko, sól
  • bułka tarta
  • tłuszcz do smażenia


Przygotowanie :
  1. Umytą cukinię pokroić na cienkie krążki ( u mnie ok.pół cm), lekko posolić
  2. Jajka roztrzepać, na talerzyku rozsypać bułkę. ewentualnie zmieszać na jedną niezbyt gęstą masę
  3. Na rozgrzany tłuszcz kłaść cukinię obtoczoną w jajku i bułce, smażyć z obu stron na rumiano.
Taka wersja cukinii bardzo mi smakowała.
Ja smażyłam ją w jajku wymieszanym z bułką.

6 komentarzy:

  1. Jaki fajny pomysł na jedzonko. Pychota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też brak robię . Masz rację Uleńko , smakuje wyśmienicie. Pozdrawiam serdecznie 🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, małżonek byłby zachwycony, bo panierka grubsza niż u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentują, niczym placuszki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...