środa, 19 stycznia 2022

Kotlety z piersi kurczaka z żółtym serem i majonezem

 


Składniki :

  • 2 filety z piersi kurczaka
  • 2 duże jajka
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 2 łyżki majonezu
  • 8 dag żółtego startego sera
  • 1 łyżeczka czosnku granulowanego ( u mnie 4 ząbki świeżego przeciśniętego przez praskę)
  • po pół łyżeczki papryki ostrej i słodkiej
  • pieprz czarny, sól
  • natka pietruszki drobno pokrojona- ewentualnie
  • tłuszcz do smażenia- u mnie smalec z gęsi

pierś

Przygotowanie;
  1. Mięso bardzo drobno pokroić, ser zetrzeć
  2. Ubić jajka i dodać do masy mięsno-serowej
  3. Wsypać mąkę, dodać majonez, przyprawy, dokładnie wymieszać, jeśli masa za rzadka dodać jeszcze łyżkę mąki- wymieszać
  4. Kłaść łyżką na rozgrzany tłuszcz, smażyć z obu stron na rumiano
  5. Wystarczy ulubiona surówka i obiad mamy gotowy.

Sposób przygotowania kotletów znalazłam u  gotuj_z_isabel. 
Zmodyfikowałam trochę wg swojego smaku...

16 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, takiej wersji z serem i majonezem jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały i nietuzinkowy pomysł :)
    Kotlety wyglądają niezwykle smakowicie.
    Z przyjemnością wypróbuję przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję sobie przepis :) Bardzo smakowity obiad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie. Dziękuję za przepis. Wypróbuję z pewnością. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy przepis. O takich kotletach nie słyszałam tym bardziej nie jadłam. Wyglądają apetycznie i na pewno tak smakują. A ja na pewno takie zrobię. Zawsze coś nowego.
    Pozdrawiam cieplutko w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne muszą być te kotleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam je niedawno. Tam można wszystko wpakować i są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidny niedzielny obiad. Wielkie dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis, ja dodaje jeszcze szpinak i też są super

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotlecików z majonezem nigdy nie robiłam, ciekawa jestem ich smaku...

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie spróbuję takiej odmiany.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...