środa, 23 listopada 2022

Sałatka z kapusty chińskiej z jabłkiem i orzechami

Na rynku pojawiła się kapusta chińska, zaciekawiła mnie.

I to moja propozycja.



Składniki :

  • 1 mała kapustka
  • 1 jabłko
  • kilka orzechów włoskich
  • na sos: miód, sok z cytryny i oliwa z oliwek


Przygotowanie:
  1. Liście rozdzieliłam, umyłam, odcięłam te zielone, a białą część, pokroiłam w krążki
  2. Umyte, obrane jabłko utarłam na tarce na grubych oczkach
  3. Pokruszyłam orzechy, przygotowałam sos
  4. Wszystkie składniki wymieszałam, polałam sosem
  5. Można ewentualnie posypać świeżym koperkiem.

                Tę sałatkę przygotowałam do ryby smażonej.
                 Chrupkość kapusty mile mnie zaskoczyła :)

7 komentarzy:

  1. Jakie fajne jedzonko. Taka kapustka na pewno jest pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności. Lubię chrupiące sałatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o kapuście chińskiej, warto spróbować.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o kapuście chińskiej; to musi być przysmak.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja, a orzechów mam dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Często robię podobną sałatkę ale bez orzechów, muszę spróbować. Serdeczności Urszulko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! Dzięki. Podejrzałam w sieci jak ona wygląda i kurcze, bez problemu wzięłabym ją za jakąś dziwną kapustę pekińską. Jak ją trafię to też spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...