środa, 5 kwietnia 2023

Sernik z jogurtów naturalnych


To moja propozycja na sernik który tak naprawdę sernikiem nie jest, ale może go zastąpić.
Niech to będzie wersja dla leniwych lub zapracowanych:)

Składniki :

  • 3 jogurty naturalne typu bałkańskiego (po 340 g)
  • 5 jajek
  • 1 szklanka cukru
  • 3 budynie , takie na 1/2 l mleka , dałam 1 czekoladowy i 2 śmietankowe
  • 1/2 szklanki oleju
  • herbatniki kakaowe

Przygotowanie:
  1. Na dnie blaszki ułożyłam herbatniki kakaowe
  2. Odmierzony cukier utarłam z jajkami, dodawałam kolejno budynie ciągle ucierając masę
  3. Wlałam olej cienkim strumieniem i ponownie dokładnie wymieszałam
  4. Piekłam w blaszce  26x30  cm przez ok.70 min. w temp.180*C z termoobiegiem.

Po upieczeniu sernik pozostawiłam w piekarniku do ostudzenia.
Polewę zrobiłam z czekolady deserowej  rozpuszczonej w kąpieli wodnej. Dodałam kilka łyżek śmietany 30%
Gorącą polałam ciasto.
TU podobna propozycja, ale bez kakao.

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...