niedziela, 20 sierpnia 2023

Spagetti z cukinii z kaszą jaglaną


Składniki :
  • mała cukinia
  • 4 marchewki
  • 1 duża cebula
  • ok. 3/4 szklanki gęstego przecieru pomidorowego
  • sól, pieprz, cukier, suszona bazylia, olej, kilka ząbków czosnku


Przygotowanie:
  1. Umytą cukinię pokroić w długie, cienkie paseczki ( zrobiłam to obieraczką) , tak samo postąpić z marchewkami
  2. Obraną cebulę pokroiłam w piórka, obrany czosnek w cienkie krążki
  3. Na rozgrzanym tłuszczu przesmażyłam wpierw marchew, dodałam czosnek i cebulę, gdy marchew zabarwiła olej lekko na żółty kolor dołożyłam cukinię i mieszając przesmażyłam pod przykryciem wszystkie warzywa (uważać by  cukinia się nie rozleciała)
  4. Dolałam przecier pomidorowy i doprawiłam do smaku solą, pieprzem odrobiną cukru, ziołami i wymieszałam.

Cukiniowe spagetti podałam z kaszą jaglaną.

            A tu znajdziecie przepis jak ją ugotować. 

Jeśli użyjecie cukinie dużą, starsza to trzeba wydrążyć środek z miąższem i nasionami.

4 komentarze:

  1. Bardzo rzadko jadam cukinię, przydałaby mi się taka potrawa z cukinią.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na zdrowe danie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na te upały takie lekkie danko - w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis. Bardzo lubię kaszę jaglaną
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...