niedziela, 21 stycznia 2024

Warzywa w rękawie - szybki obiad

 

Składniki :

  • 1 średnia cukinia
  • mała główka świeżej, białej kapusty
  • 4 małe ziemniaki
  • 1 czerwona cebula 
  • 1 czerwona papryka
  • 2 marchewki
  • mała pietruszka i taki sam seler
  • 2 ząbki czosnku
  • sól, pieprz, majeranek, masło


Przygotowanie;
  1. Marchew, pietruszkę, seler, cebulę, czosnek, ziemniaki obrać, cukinię, paprykę umyć
  2. Warzywa pokroić wg uznania, ale raczej cienko, posypać majerankiem, lekko solą i pieprzem
  3. Kapustę poszatkować i lekko posolić i posypać pieprzem
  4. Wkładać do rękawa do pieczenia warstwami, wpierw włożyłam kapustę, ziemniaki potem resztę warzyw, a na wierzch  spory kawałek masła
  5. Piekłam ok 45 min. w temp. 180 *C


Aby obiad był pożywniejszy włożyłam pomiędzy warzywa wczorajsze upieczone udka kurczaka. Skład warzyw można oczywiście układać sobie dowolnie.
Można powiedzieć, że po przygotowaniu warzyw i włożeniu ich w rękaw obiad robił się sam...
Był pyszny :) 
Same warzywa bez mięsa też będą dobrą, apetyczną wersją obiadu dla wegetarianina.

3 komentarze:

  1. Ostatnio chodził mi po głowie podobny pomysł,a teraz jestem całkowicie przekonana żeby przygotować taki obiad 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Na każdym etapie wyglądają smakowicie. I przesiąkają w pieczeniu wzajemnie swoim aromatem, mniam...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...