piątek, 5 kwietnia 2013

Roladki z rukolą i żółtym serem





Składniki :

  • 1 płat gotowego ciasto francuskiego
  • połowa opakowania rukoli
  • 6-7 plastrów żółtego sera
  • 1 jajko
  • pesto- u mnie nieco mniej niż połowa małego słoiczka
Przygotowanie:
  1. Rozmrożone ciasto francuskie smarujemy rozbitym jajkiem
  2. Układamy na nim umytą, pokrojoną rukolę, a na niej plastry żółtego sera
  3. Delikatnie zwijamy całość w roladę i kroimy w plastry, mnie wyszło 7 plastrów
  4. Roladę posmarowałam rozbitym jajkiem z wierzchu oraz wlałam jedną łyżeczkę jajka do środka każdej roladki, by sie podczas pieczenia nie rozleciały
  5. Ułożyłam na posmarowanej blaszce i piekłam około 30 min. w temp. 180 stopni C
  6. Pieczenie udaje się też w prodiżu.Świetnie pasują do czerwonego barszczu.  A i z sosem czosnkowym, pycha:)





15 komentarzy:

  1. Ale to smacznie wygląda!! Ja zrobię dziś podobnie tylko zamiast rukoli dam szpinak :) Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha!
    ślinka mi cieknie na ich widok!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zrobic z podwójnej porcji, by nasycić oczy i...ciało:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię potrawy z ciasta francuskiego :) Roladki wyglądają bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda i na pewno równie dobrze smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć nie przepadam za ciastem francuskim, te roladki wyglądają tak smakowicie, że chyba będę musiała je zrobić! :) Najwyżej zrobię na drożdżowym cieście :) Ale sam pomysł świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto francuskie już kupiłam :D będzie ze szpinakiem i serem brie :) Już mi ślinka cieknie na samą myśl :) Dziękuję za super pomysł!!

      Usuń
    2. Napisz Kasiu jak się udały i czy smakowały Rodzince?

      Usuń
    3. Roladki wyszły przepysznie!! Wrzuciłam już post z moją wersją :)

      Usuń
  6. wyglądają smakowicie, myslę że ze szpinakiem i fetą też byłyby smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, uwielbiam robić coś z ciastem francuskim! A przepis spróbuję przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu- ja też, bo wdzięczny "materiał":)
      Dario- spróbuj, sa naprawdę w porządku
      MartyNciu- pewnie tak:)
      Kamo- ja juz też:)
      kosmetoholiczko- polecam, wypróbuj:)

      Usuń
  8. Świetny przepis. Niby prosty, a jednak genialny :) Takie lubię najbardziej :)
    Musze wypróbować na najbliższą imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...