środa, 30 lipca 2014

Mieszanka musli którą skomponujesz sam


              Taką mieszankę płatków, owoców suszonych i orzechów zamówiłam na www.mix.it.
              Skład musli wybrałam sama, bo tak może każdy :)
              Otrzymałam ją w praktycznej, kolorowej tubie. A składniki takie jak chciałam.



           


Moje musli to mieszanka płatków owsianych, jęczmiennych, żytnich i pszennych, czipsów owsianych, preparowanego amarantusa. Wybór dodatków w postaci owoców liofilizowanych, orzechów, pestek, nasion, wiórek czekoladowych jest szeroki. Ja wybrałam owoce malin, morwy, jeżyn oraz orzechy pekan, macadamia oraz cukier kokosowy.


Kilkoma łyżkami mieszanki posypałam jogurt naturalny, dodałam łyżkę konfitur z czarnej porzeczki. Śniadanie zdrowe i smaczne :)

A jeśli mamy więcej czasu to zróbmy sobie musli wypiekane.

Kiedy tylko upiekło się to cudo, córka spróbowała i i orzekła- "ooo, dobre !"
Składniki :.

  • 20 łyżek mieszanki musli
  • 2-3 łyżeczki miodu
  • 1/2 szklanka mleka krowiego
  • 1/2 szklanki mleka kokosowego 
  • 1 jajko
Przygotowanie:

  1. Jajko rozmieszać w mleku, dodać miód
  2. Do takiej mieszanki wsypać musli i ponownie dokładnie wymieszać 
  3. Pozostawić to na około 20 min, w trakcie kilka razy przemieszać
  4. Kiedy masa już wchłonie mleko przełożyć ją do foremki wyłożonej papierem do pieczenia 
  5. Piekłam w prodiżu około 40 min
Waga mojej mieszanki to 750 g, starczy na  wypróbowanie jeszcze innych apetycznych sposobów jej ...zjedzenia :) , chrupanie musli na sucho też mi smakuje.
Jeśli zajrzycie na www.mix.it  to sami przekonacie się jak bogata jest oferta nie tylko mieszanek płatków, ale  i kasz.


25 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie! Uwielbiam musli, nigdy zaś jeszcze nie jadłam morwy o której piszesz.
    :)
    W ogole ciekawie tu więc zostaje na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa z tą puszką:-) nigdy nie jadłam takiego zapiekanego musli, chyba musi być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, każdy może sam zdecydować i to jest duży plus;)
    Zapraszam do mnie www.naturalnemetody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie mieszanki, chciałabym właśnie zamówić sobie na próbę tubę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że można skomponować swoje musli :) ale ten placek wypiekany wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne, musze spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zobaczyć tą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach ubostiwam takie zdrowe jedzenie !

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz i ja będę musiała zapiec, bo narobiłaś mi strasznej ochoty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! jesz co chcesz i lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka wypiekana mieszanka to cos dla mnie. Lubię tak podgryzać takie batoniki. Smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetycznie wygląda :) Lubie takie musli :))

    OdpowiedzUsuń
  13. musli wypiek do mnie przemawia! Takie mieszanki, co chcesz masz, są wyśmienite! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Morwy nie jadłam chyba ze 20 lat... A na śniadanie to ja muszę się zapchać chlebem i dlatego mi szynki rosną :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tym musli!! Fajne bez chemi, wiem co jem :) zapraszam do mnie :)
    http://beauty-and-diet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...