poniedziałek, 23 lutego 2015

Ryż smażony


Składniki :

  • 2 jajka
  • 3-4 łyżki ugotowanego na sypko ryżu
  • mała  cebula
  • sól, pieprz, ewentualnie kilka kropel sosu sojowego


Przygotowanie :
  1. Obraną cebulę drobno pokroić i usmażyć ją na oleju do momentu zeszklenia
  2. Dołożyć ugotowany ryż, wymieszać z cebulą, ewentualnie posolić, dodać kilka kropel sosu
  3. Wbić jajka, połączyć z ryżem, dodać szczyptę pieprzu i dokładnie wymieszać, smażyć do ścięcia się jaj 

                               Takie skromne danie może być szybkim, postnym obiadem :)

19 komentarzy:

  1. Ja zwykle dodaję jeszcze jakieś warzywa np. paprykę, kukurydzę, czasem pieczarki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ciekawy przepis, jeszcze takiego ryżu czy jajecznicy nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie jedzenie to ja bardzo lubię:) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętamy z dzieciństwa podobne danie ale z makaronem. Zawsze nam bardzo smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja,Muszę spróbować takiego przepisu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję jeść podobny ryż kiedyś w restauracji i bardzo mi smakował, więc z chęcią spróbuję Twojego przepisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciekawy pomysl na ryz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję na pewno . Coś nowego jajecznego . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam smaku zestawienia jaja + ryż. Sama nie wiem... Ale w sumie zbieram pomysly na dania bezmięsne, więc może spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz spotykam się z taką ryżową jajecznicą :D intrygujące danie, hah, chyba niedługo się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszła Ci taka jajecznica z ryżem, super smaczna i pożywna

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz co, to naprawdę może być dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie obiady bywają najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie obiady :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. niby proste danie a nie wpadłam na takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, wiosenna aranżacja zdjęcia! Zgodnie z nazwą bloga - prosta potrawa i bardzo smaczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja robię w ten sposób makaron, który zostaje mi z obiadu ale nigdy nie pomyślałam, że mogę wystawić ten przepis na bloga. Super pomysł takie dania są najlepsze:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe z ryzem, z mKaronem robilam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...