piątek, 7 czerwca 2024

Francuskie z truskawkami

 


Składniki :

  • ciasto francuskie
  • truskawki
  • serek mascarpone


Przygotowanie:
  1. Arkusz ciasta wyjąć z lodówki, pokroić wg uznania, u mnie prostokąty
  2. Posmarować serkiem, umyte i pokrojone truskawki rozłożyć na każdym kawałku ciasta
  3. Wstawić natychmiast do piekarnika nagrzanego do 200*C (piekłam ok. 20 min.)
  4. Gdy ciasto się zarumieni wyjąć, po ostudzeniu posypać cukrem pudrem, ja przed włożeniem do piekarnika posypałam grubym cukrem.

Nie jest to może wypiek którym należy sie zachwycać, ale w sezonie gdy dostępne truskawki, a jeśli spodziewamy się gości to na szybko można to upiec :)

7 komentarzy:

  1. ostatnio robiłam z truskawkami i bananem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkradam jedną porcję! Wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jakie szybkie! Zawsze warto mieć ciasto francuskie w lodówce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam truskawki. Szkoda, że w tym roku tak szybko się skończyły.
    Pozdrawiam rozkwitającymi hortensjami

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, tym bardziej, że można użyć różnych owoców!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...